Jelenlegi hely

Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia

Ha vállalkozásod nem lett akkora durranás, mint induláskor megálmodtad, akkor egyetlen esélyed maradt, hogy mégis eljuss az üzleti mennyországba, és ezt az esélyt úgy hívják: marketing!

Nem a te hibád, ha nem értesz a marketinghez, vagy nem jók az eredményeid: nekünk nem adta tovább az előző generáció a marketingtudását, hiszen neki sem tanította senki! A multiktól sem lehet marketinget tanulni, mert ők más dimenzióban játszanak. A sok elméleti könyvtől meg csak a fejed fog fájni - honnan tanuljon akkor egy magyar vállalkozó olyan marketinget, reklámozást, márkaépítést, amely működik?

Az első magyar marketingkönyv, amely:

  • Nem multiknak szól - hanem mikro-, kis- és közepes vállalatoknak.
     
  • Nem amerikai könyv fordítása - hanem 100 % magyar tapasztalat.
     
  • Nem elméleti tananyag - hanem csupa példa és gyakorlati tipp.

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

VI. MESTERECSET PÁLYÁZAT

VI. MESTERECSET PÁLYÁZAT

Pályázat típusa: gyerek-és diákpályázatKorosztály: 5-18 évesekBeküldési határidő: 2020. november 8.
Ajándék ötletek anyukáknak: mivel érdemes meglepni?

Ajándék ötletek anyukáknak: mivel érdemes meglepni?

Mindig van valamilyen jeles alkalom, amikor vagy magunkat, vagy egy családtagunkat kell meglepni valamilyen ajándékkal.
Lázár Ervin: A csodapatika

Lázár Ervin: A csodapatika

Lázár Ervin meséje tükröt tart elénk, hiszen a történetben szereplő patikában nem "gyógyszereket" lehet kapni. Te bemennél ide?
Az utolsó út

Az utolsó út

Szívhez szóló történet egy taxisofőrről és az utolsó útjára induló utasáról.
Ugrás az oldal tetejére