Jelenlegi hely

9. számú pályázat - Szélkirálynő - Református Általános Iskola és Óvoda 1. m osztálya (Ceglédimami)

Református Általános Iskola és Óvoda 1. m   (művészeti, iskolaotthonos osztály)

 

Felkészítő pedagógusok: Gaál Istvánné,   Varga Zsoltné   

 

Annak ellenére, hogy első osztályosok vagyunk, már az élmény hatására  több gyermeknek is megvásárolták a sorozat köteteit. A pályázatra nagy lelkesedéssel és izgalommal készültünk. A pályamunka elkészítése több alkalmat vett igénybe, amit a fényképek és a videó anyag is tükröz. A hanganyagot nem vágtuk meg, természetes valónkat mutatjuk rajta, melynek alapja a gyermeki kíváncsiság és a munka okozta öröm.  Az alkotás nagy részénél igyekeztünk természetes anyagokat használni, valamint a mindennapokban kezünk ügyébe akadó dolgokat,   tudatosítva, hogy „mindenből”készíthető valami, egy kis lelkesedéssel.

Köszönjük a lehetőséget az osztályközösség építéséhez.

 

A pályamű videón:

https://youtu.be/H7kW9iz1swg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Ugrás az oldal tetejére