Jelenlegi hely

Rumini már színpadon is!

A Berg Judit írta Rumini-könyvek több kiadást megéltek, számos iskolában kötelező, ám egyáltalán nem kénytelen-kelletlen, hanem nagy kedvvel olvasott regényként szerepelnek.

A színpadi változat bemutatóját december 3-án játsszák a budapesti Magyar Színházban. Jó, jó, de hát az messze van...- mondhatod. Mit szólnál, ha gyermeked osztálya megnyerné nem csak a belépőjegyeket, de egy izgalmas színházbejárást és a különbusz költségét is?

Részletekért katt az alábbi képre:
 


A kalandregény-sorozat új darabja ezúttal a Ferrit-szigeten játszódik. Az izgalmas eseményeket a színházból sem hiányoznak majd: Méhes László rendező ugyanis fontosnak tartja, hogy az előadás  látványvilágában nagyon erős legyen, a varázseszközök, a csodák megjelenjenek a színpadon. S aki még többet szeretne tudni az előadásról KATT IDE.

Az előadásról
A tengerész-kalandregényekből jól ismert Rumini és társai ezúttal ismét nagy bajba keverednek. A vadonatúj, színpadra írt történetben Ferrit-sziget gonosz úrnőjének életveszélyes kelepcéje várja őket, ahonnét csak fortélyok, leleményesség és önfeláldozó bátorság révén lehet szabadulni.

NEGRÓ – a Szélkirálynő fedélzetmestere     GULA PÉTER
RUMINI – hajósinas a Szélkirálynőn     HORVÁTH ILLÉS
BALIKÓ – hajósinas, Rumini legjobb barátja     SZATMÁRI ATTILA
KAPITÁNY     SIPOS IMRE
DUNDI BANDI – gyáva, de jószívű matróz     GÉMES ANTOS
ROLAND – matróz, Bandi barátja     PAVLETITS BÉLA
AJTONY – hajószakács     SZŰCS SÁNDOR
DOLMÁNYOS PAPA – ezermester a hajón     VECSEI LÁSZLÓ a. n.
SAJTOS PEDRO – őrszem, matróz     HABÓCZKI MÁTÉ a. n.
CINCOGI DOKTOR – hajóorvos     KOZMA GÁBOR a. n.
MATRÓZOK (Sebestyén, Brúnó, Frici, Tubák)     ADÁNYI ALEX a. n., FEKETE DÁNIEL a. n.,
FÖLDESI ÁGNES a. n., KÓNYA RENÁTA a. n.
RINYA – hajópapagáj (báb) hangja     HUNYADI MÁTÉ a. n.
RIZSA – bandavezér     PÁL ANDRÁS
NUDLI     PAVLETITS BÉLA
BUMBU     GÖMÖRI ANDRÁS a. n.
CSINCSILI – a ferritkirály lánya     LOSONCZI KATA / SZŰCS KINGA
FERRITKIRÁLY     FILLÁR ISTVÁN
PEONZA – a ferritek kormányzója     BENKŐ NÓRA
JOJÓ – ferrit harcos     PÁL ANDRÁS
MOLYRA – visszataszító szürke lepke
– Ferrit-sziget önkényura (úrnője)     KUBIK ANNA
PAPILLA – Molyra pillangóhadseregének
vezére     SZEMERÉDI BERNADETT a. n.

BANDATAGOK, FERRITEK,
PILLANGÓK     A PESTI MAGYAR SZÍNIAKADÉMIA
1. ÉS 2. ÉVES NÖVENDÉKEI

Dramaturg: DIVINYI RÉKA

Díszlet/jelmez: KOVÁCS YVETTE ALIDA

Zene: PEJTSIK PÉTER
Rendezőasszisztens: LÉVAI ÁGNES

Rendező: MÉHES LÁSZLÓ
   
   

   
   
Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

A vas az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely nélkül a szervezetünk nem tud megfelelően működni. Különösen a gyerekek esetében lényeges, hiszen a növekedéshez, a szellemi fejlődéshez és az immunrendszer működéséhez is elengedhetetlen. De honnan tudhatjuk, ha a gyermekünk vashiányos, és mit tehetünk ellene?
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Ugrás az oldal tetejére