Az ingyenes online tanácsadás szünetel!
Nehéz összeegyeztetni a munkát a családdal, és még magadra is szánnál időt? Stresszes a munkád: hogyan kezeld? Vállalkoznál: hogy kezdj hozzá? Probléma az időgazdálkodás? Vannak céljaid az életben? A siker és a harmónia megférnek egymással az életünkben!
Témakörök, melyekben várom a kérdéseket: gyereknevelés, párkapcsolat, életúttervezés, meseterápia, önismeret, egészségfejlesztés. Csupán szándékozni kell a változás igényét, és a segítség megérkezik hozzá.
Családjogi kérdések, (gyerek elhelyezés, gyerektartás, kapcsolattartás, házasság felbontása, házassági vagyonjog, származás megállapítása iránti ügyek stb.) terhes, illetve kisgyermeket nevelő nők munkajogi ügyei, örökösödési ügyek, gyermekek vagyoni ügyei, illetve egyéb, az oldalon található témákkal kapcsolatos ügyekben várom a kérdéseket.
Keller Orsolya, okleveles grafológus és rajzelemző vagyok. Nagyon örülök, hogy megtanulhattam a grafológia tudományát. Szívesen válaszolok gyerekek rajzaival, írásaival, rajzfejlődéssel kapcsolatban!
A társadalombiztosítás egy speciális területére: a kismamák, gyermeket tervező családok ellátásaira szakosodtam. 2005 óta tartok tanácsadást kismamáknak, gyermeket tervező családoknak.
Szívesen válaszolok a kisgyermekneveléssel, gondozással, a bölcsődei és egyéb napközbeni ellátással kapcsolatos kérdésekre. Egyéni konzultációra, a fenti elérhetőségen történő időpont egyeztetés után lehetőség van.
Lassan 15 éve vagyok gyermekgyógyász, közel 10 éve foglalkozom homeopátiával. Nem csak írásaimmal segítem a szelíd gyógymódok iránt érdeklődő anyukákat: e fórumon keresztül is lehet kérdezni tőlem.
A következő témák körül várom az érdeklődő szülők kérdéseit: óvodába/iskolába lépés, óvodával kapcsolatos kérdések, óvodáskorúak eltérő fejlődése, tanulási zavarok okai, tanulási zavarok jelei, tanulási zavarok terápiája.
Mindenféle problémánk, bajunk kiindulópontja többek között a lélekben, vagy éppen az örökségként kapott ún. batyunkban gyökerezik. Ezért is kezdtem behatóbban foglalkozni a lélek dolgaival. Hiszem, hogy minden embert - legyen az kicsi vagy nagyobb - csak holisztikusan szabad megközelíteni.
A Montessori szellemiségű pedagógia gyermekközpontú, mert önállóságra tanít, mert életre szóló tapasztalati tudást ad, mert minden kisgyermeket saját magához viszonyít, és egyéni ütemben fejleszt. A gyermek szükségleteiből és nem az előzetesen kigondolt követelményekből indul ki.
Mindenkinél elérkezhet az a pont, mikor úgy érzi, ő már tehetetlen a gondjaival, nem tudja megoldani a helyzetet. Gyermekek esetében a szülő érezheti úgy, hogy bármennyire is próbál ő a maga eszközeivel segíteni a problémával küszködő gyermekének, mégis csak körbe-körbe járnak.