Jelenlegi hely

Új magyar applikáció számolja ki, mennyire éled környezettudatosan a napjaidat

Közösségi tartalommegosztó és szemléletfejlesztő médiaplatformként definiálja magát egy új magyar alkalmazás, amely saját fejlesztésű algoritmus alapján, mérőszámokkal ad visszajelzést arra vonatkozóan, mennyire vagyunk környezettudatosak, és milyen fejlődést mutatunk ezen a területen. A térítésmentesen letölthető HOLNAPP mobiltelefonos alkalmazás fejlesztőcsapata arról beszélt, hogy szeretnék menővé tenni a fiatalok körében a környezetvédelem témakörét, amiben nagy szerepet játszhat majd a lendületes, dinamikus felhasználói felület.

A kommunikációs és az üzleti világtrendeket, illetve társadalmi folyamatokat figyelve, a szervezetek, a vállalatok, az oktatási intézmények, sőt, fejlettebb országokban az államigazgatás működésének fókuszpontja is egy irányba, a környezetvédelem felé mutat. A bolygó állapota sosem látott mértékben romlik, és ahhoz, hogy ezt lassítsuk, megállítsuk, jobb esetben megfordítsuk, mindenkinek felelősséget kell vállalnia.

A klímaváltozás elleni küzdelemmel azonosulni egy nemes cél, amit egyénileg és közösségek szintjén is kitűzhetünk magunk elé. A Földemért Nonprofit Kft. kreatív-, közösségi- média-, marketing-, informatikai és környezetvédelmi szakemberekből álló fiatal fejlesztőcsapata  olyan értékes terméket szeretett volna közösen létrehozni, mellyel a fiatalokra fókuszálva, de minél szélesebb társadalmi körben, hasznosat tudnak alkotni és tenni a világért. A projekt stábja elkötelezett a produktum magas minősége és folyamatos fejlesztése mellett, annak érdekében hogy a felhasználók környezettudatosságának fejlődését és klímatudatos tevékenységük egyre szélesebb körben történő prezentálását tegyék lehetővé. Mert az app és a fejlesztés mottója megegyezik: A HOLNAPP tőletek lesz jobb, tőletek lesz más!

Luxus sportautó műszerfalán jelennek meg az adatok

A díjmentesen letölthető HOLNAPP közösségi platformon a regisztrálók meg tudják osztani a tevékenységeiket, élményeiket egymással, majd folyamatosan nyomon követhetik, mennyire élik környezettudatosan az életüket, hogyan viszonyulnak a világ kihívásaihoz. Az alkalmazásban fotós és videós tartalmakat is meg lehet osztani, melyeket a regisztrált felhasználók véleményezhetnek. Ezáltal visszacsatolásokat kapnak az alkalmazáson keresztül működésükről, tevékenységükről és arra vonatkozóan is, hogy mennyire hatékonyak és aktívak a környezetvédelem területén.

Napjainkban az alkalmazások funkcióorientáltak, ettől alakulhat ki irántuk kötődés a felhasználókban. Ebbe az alkalmazásba is olyan funkciókat építettek be a fejlesztők, amelyek korábban már sikeressé tettek más közösségi oldalakat, sőt, rendkívül részletgazdag a design is, így a regisztráltak igazi 21. századi, virtuális, zöld  környezetben tudnak digitális lábnyomot hagyni maguk után, és meg tudják mutatni azokat a történéseket a hétköznapjaikból, melyek mások számára is például szolgálhatnak.

A HOLNAPP egyik legizgalmasabb saját fejlesztésű funkciója, hogy egyedi algoritmus alapján a rendszer mérőszámokkal visszajelzést ad arra vonatkozóan, hogy ki mennyire éli környezettudatosan az életét. A képernyőn egy jövőbe mutató luxus sportautó műszerfala jelenik meg a felhasználók előtt, mely numerikus visszacsatolást ad a tevékenységünkről, felkészültségünkről a környezetvédelemmel és a klímaváltozással kapcsolatosan. 

A hasznos funkciókat és az egyedi fejlesztésű mérőműszert kombinálták egy rendkívül látványos designnal, mely pozitív kötődést válthat ki a felhasználókban, így akár napjában többször is elővehetik amiatt a telefonjukat, hogy kövessék a világ környezettudatos történéseit, illetve figyeljék saját működésüket a műszeren keresztül.

Greenfaktor és Greenfluenszer

A Greenfaktor névre keresztelt mérőszámmal a felhasználók klímaváltozással kapcsolatos tudását és virtuális működését jelzik, mindezt kvízkérdésekkel kombinálva és az appba integrált egyedi algoritmus számláló segítségével. A platform kreatív stábja létrehozta a Greenfluenszer fogalmat is, a klímatudatos véleményvezér fiatalok ugyanis nagyban hozzájárulhatnak a nemes ügy népszerűsítéshez, így „A klímaváltozás kezelése a digitális térben a fiatalok szintjén” igazi trenddé válhat a jövőben.

Az applikáció elsődleges célközönsége a 15-20 éves korosztály, mert ők a felnőttkor küszöbén állnak, tudatosságuk, életszemléletük és döntéshozataluk nagyban befolyásolhatja azt, hogy milyen jövő elé nézünk. Másodlagos célcsoportként a 20-45 éves korosztályt jelölték meg a fejlesztők, mert ők használják a legnagyobb mértékben a digitális fejlesztéseket a hatékony életvitelükhöz.

A HOLNAPP nem kizárólag privát felhasználók számára érhető el. Az applikáción üzleti vállalkozások, cégek, nonprofit vagy egyéb szervezetek és települések is tudnak regisztrálni annak prezentálására, hogy ők hogyan vállalnak szerepet a környezetvédelemért folytatott harcban.

A Földemért Nonprofit Kft. céljai között szerepel a nemzetközi modellfejlesztés és népszerűsítés, ennek érdekében a V2 továbbfejlesztett verzión, illetve a nyelvi mutációkon már nagy erőkkel dolgoznak. 

Az applikációt 2020. december 12-én mutatják saját LIVE STREAM-en keresztül a webfelületükön, a holnapp.hu oldalon, illetve a Facebookon és a YouTube-on élőben közvetített eseményen, ahol minden információt megkaphatnak az érdeklődők erről az izgalmas és jövőbe mutató fejlesztésről.

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Mire jó a csend?

Mire jó a csend?

Túl nagy a zaj a világban, rengeteg inger, üzenet jut el hozzánk, állandóan szól valami. Értékessé vált a csend, hiszen a rohanó hétköznapokon kevés adatik belőle. Amikor nyáron egy hétre kiürült a lakásunk – táborozó gyerekek, üzleti úton lévő férj – „megcsendült a csend”.
„Elereszti a hasizmokat úgy, hogy a hasa kissé lesüllyedjen, majd elgondolkozik azon, hogy már megint milyen kövér lett az utóbbi időben”- avagy a nő és férfi közötti különbségek

Szégyenlős vagy csábító - avagy a nő és a férfi közötti különbségek a zuhanyzóban

Micsoda rendkívüli kihívást jelent az, ha valaki úgy dönt, megosztja sorsát, vagy inkább a fürdőszobáját egy ellenkező neművel... 
Hol zöldebb?

Zöldnek lenni trendi! Magyarország zöld térképe

Egy nagyon kedves olvasónk, Gábor kérésére most egy olyan hazai gyűjteményt hoztam el Nektek, amiben térképes és tematikus kereső segítségével tudjátok fellelni azokat a helyeket és szolgáltatókat, akik egy kicsit zöldebbé teszik mindennapjaitokat.
Amit mond és amit gondol - 15 férfi-mondat

Amit mond és amit gondol - 15 férfi-mondat

A férfiak sohasem fogják megérteni a nőket, és a nők sohasem fogják megérteni a férfiakat...
Ugrás az oldal tetejére