PR, avagy az 1 millió darabos puzzle
A konferencia témái:
- Milyen kompetenciák szükségesek a hatékony PR-munkához?
- Mit várnak az ügynökségek a kezdő kommunikációs szakemberektől?
- Hogyan készíthetik fel az oktatási intézmények a hallgatókat a gyakorlati életre?
- És hogyan néz ki mindez a hallgatók felől? Vonzó pálya-e a PR 2024-ben?
Jó gyakorlatok és kiaknázatlan lehetőségek az egyetemi, ügynökségi és szervezeti együttműködésben.
Ezt a képet rakjuk ki közösen a PR-szakma hazai és külföldi, gyakorló és aspiráns szereplőivel, a szakmai programok mellett vacsora, szórakoztató networking programok, borkostoló, boros pince látogatás kíséretében.
Kinek javasoljuk?
- PR-ügynökségek munkatársainak,
- a szakma oktatóinak,
- marketing és kommunikáció szakos hallgatóknak,
- a PR és kommunikáció vállalati szakembereinek.
A PR szakma körül még mindig burjánzanak a legendák. Vajon minden sikeres márkához nélkülözhetetlen egy profi és kreatív PR-es? Vagy egész nap csak a közösségi oldalakon lógnak és kínos nagyvállalati szövegeket írnak?
Vállalati és ügynökségi szakemberek, egyetemi oktatók és hallgatók járják körül a szakma aktuális kihívásait és igyekeznek egyúttal közelebb hozni a PR-t az érdeklődőkhöz az október 17-18-i PReducated konferencián.
A PReducated a szakma jegyzett hazai képviselőinek közreműködésével jött létre. Társszervezői a FERLING és a rendezvénynek a szekszárdi campusán otthont adó PTE KPVK, a szakmai hátteret pedig a Magyar Public Relations Szövetség és az MTA Kommunikáció- és Médiatudományi Osztályközi Állandó Bizottsága erősíti.
A szervezők networking és szakmai nappal várják a résztvevőket a 2 napos rendezvényen. A szakmai program gerincét a pályán elismert szakemberek előadásai adják, melynek fő témái a hatékony PR-munkához szükséges kompetenciák fejlesztése, az oktatás szerepe a gyakorlati felkészítésben, valamint a PR-pálya vonzereje 2024-ben.
A Public Relations, avagy az 1 millió darabos puzzle alcímet viselő konferencia nevének megfelelően a szakma hazai és külföldi, gyakorló és aspiráns szereplőinek nézőpontjait egymás mellé helyezve kíván teljes képet alkotni a szakmai utánpótlás megoldandó kérdéseiről.
A konferencia kiemelt programja a hallgatói prezentációs verseny lesz, ahol PR és kommunikáció szakos egyetemisták mutathatják be innovatív megoldásaikat.
A verseny döntőjében a legjobb csapatok prezentálják elképzeléseiket a szakmai zsűri és a közönség előtt.
A szakmai diskurzust a panelbeszélgetésen túl szórakoztató játékok, a kapcsolatépítést segítő kiegészítő programok és kellemes szekszárdi borok teszik teljessé.