Jelenlegi hely

„A sport mindenkié!” kampány

Már most az olimpia lázában ég az ország, és a legtöbben közben elfelejtik, hogy mi magunk is hétköznapi bajnokok vagyunk. Pedig nem is kell sokat tennünk ahhoz, hogy egészségesebbnek és vidámabbnak érezzük magunkat. A Médiaunió Alapítvány ezért idén a sportolás fontosságára hívja fel a figyelmet.

3 x 1 – és jobban megy!

A Médiaunió kuratóriuma több száz beérkező témajavaslat közül választotta ki a 2012-es év kampánytémáját. Mivel több felmérés is igazolja, hogy a társadalom többsége nem, vagy csak nagyon ritkán mozog, a kampány a sportolás fontosságát kívánja hangsúlyozni. Legfőbb célja, hogy a sport iránti lelkesedés ne vesszen el, hanem olyan energiává alakuljon át, amit a mindennapi emberek saját életük jobbá tételére használhatnak fel. A foci-EB és az olimpia évében a Médiaunió Alapítvány szeretné felhívni az emberek figyelmét arra, mennyire fontos, hogy mindenki kezdjen el rendszeresen sportolni, saját egészsége, jó közérzete, boldogsága érdekében.

Rudolf Péter és Novák Péter, a Kuratórium tagjai korábban így indokolták a választást: „A felhőtlen mozgás, a sport örömet okoz és boldogságot, ugyanakkor a sport nem csupán az élsportot jelenti. Vannak olyan sportágak, amelyeket ráadásul szinte semmilyen kommunikáció nem segít.”

Új megközelítésre van szükség, ha azt akarjuk, hogy valódi változást érjünk el a lakosság életvitelszerű sportolási szokásainak kialakításában. Az emberek korábban valamiért nem tudtak elmozdulni a holtpontról, így a változtatásig kevesen jutottak el. A Médiaunió idei kampánya ezt a gátat próbálja ledönteni az üzeneteiben megjelenő két hangsúlyos elemmel:

1) Fenyegetés helyett pozitív élményt hangsúlyoz – a sport nem elvesz, hanem ad: önbecsülést, jó közérzetet, jobb egészségi állapotot. Más szemlélettel próbál motiválni, mint a legtöbb hasonló kezdeményezés: nem ijesztget azzal, hogy milyen negatív következményei lesznek, ha valaki nem sportol, hanem az érzelmekre hat oly módon, hogy a kampányhoz csatlakozó büszkeséget és elégedettséget érezzen mozgás után.

2) A kampány fő üzenetével – heti háromszor egy óra mozgás elegendő – nem támaszt teljesíthetetlen elvárásokat. Persze kár lenne tagadni, hogy kezdetben rendkívül megerőltető átalakítani a napi rutint, „helyet szorítani” a rendszeres sportolásnak. Ám a kampány során ebben is segítséget kap a csatlakozni vágyó (például tapasztalt szakértők segítségével), szem előtt tartva, hogy csak az első hónap számít kritikusnak – ezt elérve a legtöbb esetben már nem nyűgként, hanem kellemes időtöltésként gondolnak az emberek a sportolásra.

A kampány elemei közt szerepel ingyenes vagy kedvezményes árú edzések megszervezése országszerte, sportszínpad felállítása Budapest egyik forgalmas helyén, fotó-, videó- és cikkíró pályázat, amelyek zsűrizése után a legjobbak ajándékcsomagot kapnak.

Facebook.com/3x1ora
sportolnijo.hu
 

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Válogatott segítség a nehéz napokra – válassz könyvet pszichológusi ajánlással

Válogatott segítség a nehéz napokra – válassz könyvet pszichológusi ajánlással

Egyre többen keresnek kapaszkodót a hétköznapi stressz, a bizonytalanság, a szülői kihívások vagy akár a belső feszültségek feldolgozásához – legyen az egy jó könyv, egy segítő társasjáték, ilyenkor jól jön egy megbízható forrás, ahol valódi szakértelemmel válogatták össze az ajánlatokat. Mostantól ilyen hely a Mindwell Pszichológiai Webshop is.
Fagyi napja: idén se hagyd ki!

Fagyi napja: idén se hagyd ki!

Az Élmény és Szakértelem Alapítvány idén is május 8-án rendezi meg a Magyar Fagylalt Napját. A csatlakozott cukrászdák és fagylaltozók 50%-os akció keretében várják a fagyi szerelmeseit. A kedvezményes fagyiár legalább 4 különböző fagylaltízre és az ezekből vásárolt összes gombócra vonatkozik.
Maxoljuk ki a kávézást!

Maxoljuk ki a kávézást!

Gratulálunk mindenkinek, aki sikeresen teljesítette a nagy húsvéti kihívást: takarítás, sütés-főzés, dekorálás, ajándékvásárlás, bájolgás a rokonokkal. És arra gondoltunk, a tipikus háziasszonynak most pont úgy hiányzik valami jó kis háztartási hack, mint egy nekifutásból hátbavágás. Így a héten arra adunk tippeket, hogyan találhatunk több élvezetet a hétköznapok legegyszerűbb élvezetében: a kávézásban. Mert kávézni jó, pláne, ha valaki szereti.
A digitalizáció változásával az agyunk is jelentősen változott

A digitalizáció változásával az agyunk is jelentősen változott

Nálatok sem csúszik le a kötelező olvasmány, mint kerék az olajos lejtőn? Nem véletlen! Megváltozott a gyerekeink agya a miénkhez képest: nem is egy területen és nem is keveset. Csak az elvárások nem változtak. 
Ugrás az oldal tetejére