Jelenlegi hely

Családdal vagyok! - irodalmi és gyermekrajz-pályázat

Családdal vagyok! címmel hirdet meg gyermekrajz pályázatot a Növekvő Hold Alapítvány 3-14 éves gyermekek számára, 4 korcsoportban.

Családdal vagyok! - Generációk egymás hegyén-hátán

A rajzpályázat a hasonló című kommunikációs kampány keretében kerül meghirdetésre, célja, hogy a gyermekek is elgondolkodjanak azon, mit jelent számukra a család és erősödjön bennük a családhoz való tartozás pozitív élménye. A legjobb alkotásokat többezer forint értékű díjakkal jutalmazzák.

Korcsoportok:

  • Csiribiri csoport: 3-5 éves gyermekek

  • Bóbita csoport: 6-7 éves gyermekek

  • Abrakadabra csoport: 8-10 éves gyermekek

  • Szivárvány csoport: 11-14 éves gyermekek


Téma: A rajzpályázatra két témában küldhető be alkotás:

  • A testvérem és én

  • Azt szeretem a legjobban a családomban…

Egy gyermek egy témában csak egy alkotással pályázhat!

 

A pályamunkákat elbírálja:

  • Katona Erzsébet gyógypedagógus

  • Melicher Cecília óvodapedagógus, ének-zenei mentor

  • Szigethy Katalin, a Naphegy Könyvkiadó tulajdonos-főszerkesztője

  • Csiszér Éva, a Tudatos Életért Egyesület elnöke

Korcsoportonként a három legjobb alkotás részesül díjazásban.

 

Lássuk a családi legendákat!

Az alapítvány irodalmi pályázatot hirdet meg azok számára, aki szeretnék saját, családi élethez kapcsolódó történetüket megírni. A pályázatot neves zsűri bírálja el, és értékesek a nyeremények is. A családhoz kapcsolódó történetek lehetnek érdekes vagy tanulságos történetek, különleges élethelyzetek, humoros események, példaértékű kezdeményezések stb.

 

A pályamunkákat elbírálja:

  • Ugron Zsolna írónő

  • Molnár-Bánffy Kata kommunikációs tanácsadó, blogger (Ladies First Consulting)

  • Kocsisné dr. Péterfy Hajnal főszerkesztő, Babafalva.hu és MiNők.hu

 

A három legjobb mű díjazásban részesül:

I. díj: Egy hétvége a gyermekbarát, családbarát Oxigén Hotel**** és ZenSPA-ban

II. díj: Egy családi fotózás a természetben, a Fotogalló felajánlásával

III. díj: Egy kétszemélyes MÁV Nosztalgia utazás

A legjobb művek megjelennek a Babafalva.hu és a MiNők.hu portálon.

 

Beküldési határidő: mindkét pályázat esetében 2012. április 20.

További részletek ide kattintva!

Forrás: MTI

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

A vas az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely nélkül a szervezetünk nem tud megfelelően működni. Különösen a gyerekek esetében lényeges, hiszen a növekedéshez, a szellemi fejlődéshez és az immunrendszer működéséhez is elengedhetetlen. De honnan tudhatjuk, ha a gyermekünk vashiányos, és mit tehetünk ellene?
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Ugrás az oldal tetejére