Jelenlegi hely

Erzsébet-tábor - pályázat rászorulóknak

Több tízezer gyermek számára nyílik meg a kedvezményes táborozás lehetősége az Erzsébet-program keretében meghirdetett Erzsébet-tábor révén. A pályázatokat április 3-tól május 15-ig lehet benyújtani.

Az Erzsébet-program keretében meghirdetett Erzsébet-tábor pályázatra jelentkezhetnek családsegítő és/vagy gyermekjóléti szolgáltatásban, valamint átmeneti gondozásban részesülő gyermekek, gyermekvédelmi szakellátásban, nevelőszülői hálózatban ellátott gyermekek, iskolai csoportok. Április közepétől meghirdetésre kerülnek a tematikus nyári kiírások, emellett pedig határon túli gyermekek táborozására is lesz lehetőség.

A sajtótájékoztatón Soltész Miklós, a Nemzeti Erőforrás Minisztérium szociális, család- és ifjúságügyért felelős államtitkára emlékeztetett: az Erzsébet-program első lépéseként meghirdetett szociális üdülési pályázat sikeres volt, ennek révén több mint 75 ezren részesültek támogatásban szociális üdülés formájában. Az újabb pályázat, az Erzsébet-tábor egymilliárd forint értékben táborozást biztosít több tízezer gyermek számára. A turnusok időtartama hat nap és öt éjszaka, de lesznek rövidebb-hosszabb táborozási lehetőségek június 18 és augusztus 25 között a Balatonon és más táborhelyeken. A pályázat részletei az www.erzsebetprogram.hu oldalon olvashatók.

Guller Zoltán, a Nemzeti Üdülési Szolgálat ügyvezető igazgatója emlékeztetett rá, a Kormány döntése értelmében az Erzsébet-utalvány forgalmazásának eredményéből származó bevételt közjóra fordítja a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány. Guller Zoltán elmondta, a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány létrehozta az Erzsébet-program Tanácsadó Testületét, amelynek tagjai köztiszteletben álló, a saját területükön kimagasló eredményt elért emberek. Arra kaptak felkérést, hogy tanácsadó testületként segítsék az Erzsébet-programot, és fogalmazzanak meg javaslatokat az Erzsébet-program fejlesztésére.

Sunyovszky Szilvia, a Tanácsadó Testület elnökének tájékoztatása szerint a grémium ötletekkel, javaslatokkal kíván az Erzsébet-program sikeréhez hozzájárulni. Céljuk, hogy az Erzsébet-tábort tartalommal töltsék meg. A táborokban olyan alapértékeket határoztak meg, mint például a környezettudatosság, a kultúra, hagyományok őrzése, ápolása és az egészségmegőrzés.

(Nemzeti Üdülési Szolgálat)
 

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

A vas az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely nélkül a szervezetünk nem tud megfelelően működni. Különösen a gyerekek esetében lényeges, hiszen a növekedéshez, a szellemi fejlődéshez és az immunrendszer működéséhez is elengedhetetlen. De honnan tudhatjuk, ha a gyermekünk vashiányos, és mit tehetünk ellene?
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Ugrás az oldal tetejére