Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Hatályos: 2025. július 5. napjától
- Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) az INFOrYOU Kft. (székhely: 7625 Pécs, Hunyadi János utca 62., adószám: 24209832-1-02, cégjegyzékszám: 02 09 079666) által üzemeltetett sf.nnevents.hu weboldalon (továbbiakban: „Weboldal”) keresztül történő jegyértékesítésre és egyéb szolgáltatásokra vonatkozik.
A Weboldalon történő jegyvásárlás kizárólag a jelen ÁSZF elfogadásával lehetséges.
2. Szolgáltató adatai
- Cégnév: INFOrYOU Kft.
- Székhely: 7625 Pécs, Hunyadi János utca 62.
- Adószám: 24209832-1-02
- Cégjegyzékszám: 02 09 079666
- E-mail: gellennora@gmail.com
3. Szolgáltatások és jegyértékesítés folyamata
A Weboldalon keresztül Vevők különböző eseményekre, rendezvényekre vásárolhatnak belépőjegyeket, illetve vásárok helyjegyét fizethetik ki az alábbi lépések szerint:
- Vevő a Salesform rendszerében létrehozott esemény termék oldalára jut, melynek linkjét Szolgáltató hírlevélben, a közösségi médiában és partneri együttműködések útján juttatja el a lehetséges Vevőkhöz
- Vevő az esemény termék oldalán minden részletet (helyszín, időpont, jegyár, az esemény tartalma, szabadtéri esemény esetén esőnap, esőhelyszín stb.) megismerhet az adott előadással, rendezvénnyel, programmal kapcsolatban. Ha a vásárlás mellett dönt:
- Vevő megadja a kapcsolattartási adatait (Név, Email cím, Telefonszám – utóbbi nem kötelező)
- Vevő megadja a számlázási adatait
- Vevő megtekinti a termék adatait és kiválasztja a termék mennyiségét
- Vevő áttekinti a rendelési adatait
- Vevő megismeri és elfogadja jelen ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató tartalmát
- Vevő a Fizetés gombra kattintva online bankkártyás fizetéssel megvásárolja a terméket.
- A sikeres vásárlásról a rendszer automatikus visszaigazolást küld az ügyfél e-mail címére és a Billingo rendszeréből megküldi az elektronikus számlát.
- Sikertelen bankkártyás fizetés esetén Szolgáltató a megadott elérhetőségeken felveheti a kapcsolatot Vevővel, hogy segítse a sikeres vásárlást, illetve a Salesform rendszeréből díjbekérőt küldhet a banki átutaláshoz.
- Szolgáltató egyedi azonosítót tartalmazó jegyet nem küld Vevőnek, az eseményen való részvételi jogosultságot az elektronikus számla alapozza meg. Szolgáltató egyes eseményein a helyek elfoglalása érkezési sorrendben, a beléptetés pedig névsor alapján történik, de Szolgáltató kérheti az elektronikus számla bemutatását, amit nem szükséges kinyomtatni. Szolgáltató egyéb eseményein (pl. babaruha börzék) a résztvevők árusító helyét Szolgáltató határozza meg, a helykiosztást az esemény előtt e-mailben megküldi a résztvevőknek.
4. Fizetési feltételek
Az eseményeken való részvételi lehetőség ellenértéke online bankkártyás fizetéssel, kivételes esetben – ha a bankkártyás fizetés sikertelen - átutalással egyenlíthető ki. A bankkártyás fizetés a SalesForm – Rendelés Automatizáló Platformon keresztül, a CIB Bank Zrt rendszerét használva valósul meg azonnali előre fizetéssel. A bankkártya adatokat sem a Szolgáltató , sem a SalesForm rendszer nem menti és nem is ismerheti meg, az csak a CIB Bank Zrt-hez fut be, Vevő jóváhagyása egyszeri fizetésre vonatkozik. A tranzakció indításához és a sikeres fizetéshez Vevőnek jóvá kell hagynia az adott tranzakciót az interneten keresztül történő vásárlás szabályai szerint.
5. Elállás és a jegy árának visszatérítése
Vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) pontja alapján az elállási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló jegy egy adott napra és időpontra szól. Ebben az esetben Szolgáltatónak nem áll módjában a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás/rendezvény elmaradása esetének kivételével).
Ha Szolgáltató a rendezvény termék oldalán esőnapot határozott meg és az esemény rossz időjárás miatt marad el, fentiek alapján a már megvásárolt belépőjegy az előre meghirdetett esőnapon használható fel, vissza nem váltható.
A rendezvény – előre meghirdetett esőnapon történő pótlás nélküli – elmaradása esetén Szolgáltató a jegy árát legkésőbb az esemény elmaradásától számított 3 munkanapon belül külön kérés nélkül visszatéríti.
7. Panaszkezelés
Vevő panaszt nyújthatnak be az alábbi elérhetőségeken:
- E-mail: gellennora@gmail.com
- Tel.: 7+36 70 350 2099
Amennyiben a panaszkezelés nem vezet eredményre, Vevő jogosult a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni.
8. Adatkezelés
A vásárlás során megadott személyes adatok kezelése az Adatkezelési Tájékoztató szerint történik, amely elérhető a Weboldalon, annak elfogadása feltétele a sikeres vásárlásnak.
9. Egyéb rendelkezések
A jelen ÁSZF módosítására a Szolgáltató fenntartja a jogot. A változásokról a Weboldalon tájékoztatást nyújt.
Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv szabályait kell alkalmazni.
Jelen ÁSZF elfogadásával Vevő kijelenti, hogy az abban foglaltakat megértette és elfogadja.