Feladat:
- Telefonos rendelésfelvétel, kapcsolattartás ügyfelekkel
- Készülékek átadása, átvétele, tisztán tartása
- Készülékek működésének ismertetése
- Szerződések kitöltése, adminisztráció
- Számlák megírása, postázása
- Havi elszámolás készítése
- Igény esetén készülékek kiszállítása, visszaszállítása
- Kapcsolattartás védőnőkkel, gyermekorvosokkal
- Meglévő ügyfélkör bővítése
Elvárások:
A munka heti pár órát vesz igénybe, de jellege miatt reggel 8-tól este 6-ig rendelkezésre kell állni.
Csak olyanok jelentkezését várjuk, akik számlaképesek és a nap nagy részében rugalmasan ki tudják szolgálni az ügyfeleket. Fontos, hogy a készülékek a megrendelés napján a családokhoz kerüljenek!
Igény esetén házhoz szállítást kell vállalni, ez megoldható busszal vagy autóval is, a költségeket a megrendelő fizeti.
Előnyök:
- Nagyon jó kommunikációs készség
- Ismeretség olyan területen, ahol gyerekekkel foglalkoznak (egészségügy, bölcsődék, óvodák...)
- Pontos adminisztráció
- Rugalmas munkavégzés
Fizetés:
Jutalékos rendszerben a forgalom után.
Jelentkezéseket az alfoldikolcsonzo@gmail.com e-mail címre várjuk 2014.aug.31-ig.