Jelenlegi hely

Meseprojekt: művészetterápiás alkotó tanfolyam 7-12 éveseknek

A Berze Nagy János Alapfokú Művészeti Iskola MESEPROJEKT címmel művészetterápiás, felszabadító komplex alkotó tanfolyamot indít a 7-12 éves korosztály számára.

A program 2015 január 30. és április 10. között kerül megrendezésre összesen 10 alkalommal péntek délutáni és/vagy szombat délelőtti időpontokban.

A program keretében a tanfolyam résztvevői ellátogatnak a Bábmúzeumba és Pécsi Nemzeti Színház egyik előadására is, valamint művészetterápiás foglalkozásokon vesznek részt. Művészeti iskolánk több területen végez tehetséggondozást. Jelen programunk közvetlen folytatása egy hasonló célú és tematikájú tanfolyamnak, melyet 2014. február - június között tartottunk iskolánkban, alsós gyermekek részvételével. 

  


A most meghirdetésre kerülő tanfolyamon való részvételnek nem feltétele sem az előző tanfolyamon való részvétel, sem a rajzos előképzettség, mivel a program alapvető célja a gátlások oldása, a negatív élményekkel való megküzdés erősítése.
A korábbi tanfolyam tapasztalatait, eredményeit felhasználva új tematikát dolgoztunk ki, amely a mesék világán keresztül az "én" útját és fejlődését dolgozza fel, kreatívabbá téve az önkifejezést, ezáltal eljutva egy magasabb önismereti szintig.

 

                 


Programunk a vizuális alkotóművészeteken keresztül, - az életkori sajátosságok figyelembe vételével, változatos rajzi technikákkal - művészetterápiás módszerekre épülve fejleszti a kreativitást és növeli, elmélyíti az önismeretet. A mesék és a természet világának feldolgozásával a gyermekek látásmódja szélesedik, környezethez való viszonyuk érzékenyebbé válik, önbizalmuk, szociális készségük növekszik. A mese világa más-más élethelyzetek kipróbálására, negatív emlékek átírására ad lehetőséget.


A programcél megvalósulását támogatja a bábkészítő foglalkozás, a színházi előadás élménye, és a szülőkkel közösen végzett felszabadító-alkotó művészetterápiás műhelymunka is.
 

A foglalkozások időpontjai:

2015. január 30. (péntek), február 6. (péntek), február 14. (szombat), február 20. (péntek), február 28. (szombat), március 6. (péntek), március 13. (péntek), március 14. (szombat), március 27. (péntek), és április 10. (péntek)

A 10 alkalmas tanfolyam ára 20.000Ft / fő, mely tartalmazza a belépőjegyek árát is.

Érdeklődni, jelentkezni lehet 2015. január 23. péntekig a Berze Nagy János Alapfokú Művészeti Iskolában.

Cím: 7633 Pécs, Dr. Veress Endre u. 6., Tel.: 72/ 551 138, Email: berze.nagy@gmail.com; salamonagnes@gmail.com

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

A vas az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely nélkül a szervezetünk nem tud megfelelően működni. Különösen a gyerekek esetében lényeges, hiszen a növekedéshez, a szellemi fejlődéshez és az immunrendszer működéséhez is elengedhetetlen. De honnan tudhatjuk, ha a gyermekünk vashiányos, és mit tehetünk ellene?
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Ugrás az oldal tetejére