TE IS RÉSZT VENNÉL KLUB FOGLALKOZÁSAINKON?
Kérd felvételed zárt FACEBOOK CSOPORTUNKBA (GYESEN-Gyerekkel Együtt SikeresEN- Baranya), hogy értesülj az időpontokról, témákról!
EDDIGI GYESEN KLUB FOGLALKOZÁSOK:
A GYESEN Klub ideje: 2016. december 10. 16-19.00 óráig
Téma: Évrendezés (Az előző év lezárása és az új év megtervezése)
Helye, Pécs, Rákóczi út 66.
A klubfoglalkozáson készült fotók:
A GYESEN Klub ideje: 2016. november 19. 15-18.00 óráig
Téma: Időgazdálkodás
Helye, Pécs, Rákóczi út 66.
A klubfoglalkozáson készült fotók:
A GYESEN Klub ideje: 2016. október 1. 15-18.00 óráig
Téma: Belső és külső erőforrásaink mozgósítása vállalkozás indításához
Helye, Pécs, Rákóczi út 66.
A klubfoglalkozáson készült fotók:
A GYESEN Klub ideje: 2016. augusztus 27. 15-18.00 óráig
Téma: Cél tervezés, cél elérés
Helye, Pécs, Rákóczi út 66.
A klubfoglalkozáson készült fotók:
A GYESEN Klub ideje: 2016. június 11. 15-18.00 óráig
Helye, Pécs, Rákóczi út 66.
A klubfoglalkozáson készült fotók:
A GYESEN Klub ideje: 2016. március 25. 16-19.00 óráig
Helye, Pécs, Szabadság u. 34. - Lakits Villa
Téma: Weboldal létrehozás ingyenes sablonnal, weboldal szerkesztés
A klubfoglalkozáson készült fotók:
A GYESEN Klub ideje: 2016. február 27. 16-19.00 óráig
Helye, Pécs, Szabadság u. 34. - Lakits Villa
Téma: Üzleti Facebook oldal létrehozása, kezelése, Könyvelési tanácsadás
A klubfoglalkozáson készült fotók:
A GYESEN Klub ideje: 2016 január 23. szombat, 16-19.00 óráig
Helye, Pécs, Szabadság u. 34. - Lakits Villa
Téma: alapszintű képszerkesztési ismeretek, banner készítés
A klubfoglalkozáson készült fotók:
A GYESEN Klub ideje: 2015. december 12. szombat, 13-16.30 óráig
Helye: Pécs, Rákóczi út 66. (Régió Üzletház 2. emelet)
Téma: Marketing
A klubfoglalkozáson készült fotók:
"Ismered a célpiacod? Tudod már, hogy kiknek szeretnéd értékesíteni a terméked/szolgáltatásod és mit/hogyan fogsz nekik/velük kommunikálni? Van kész marketingstratégiád?"
A Klub foglalkozáson egy praktikus információkkal teli elméleti bevezetés után gyakorlati feladatok következtek:
- Meghatároztuk a résztvevők célpiacát.
- Megfogalmaztuk, hogy a résztvevők terméke/szolgáltatása milyen problémára nyújt megoldást.
- Kitaláltuk, hogy a résztvevők milyen csatornákon keresztül szólíthatják meg a célpiacukat.
- Elkészítettünk és közösen megbeszéltünk egy konkrét hirdetési szöveget.
A program a Pécsimami Közhasznú Egyesület szervezésében, a Nemzeti Együttműködési Alap támogatásával valósult meg.